5 Mart 2014 Çarşamba

cevapsız yardım çağrısı...

gittin...
beni aldın giderken,
seni bıraktın.
ya da seni aldın kendine beni unuttun.
iki kişi sığmıyordu kalbine,
sen ağır olanı bıraktın,
gittin...
bir elinde kırıkları kalbinin,
diğerinde sevgilinin elleri,
beni bıraktın...
beni alsaydın, bu şehri bırakacaktın.
belki de o kadar büyümemiştim senin içinde,
sadece gittin...
sen taşıyabileceğin kadarını aldın.
beni bıraktın,
dualarınla...
giderken anılarını aldın0
bir de kırıklarını kalbinin.
elinde ki sevgili ellerinin,
terleyişinin bir anlamı olmalıydı.
söylediklerinin Türkçe'de karşılıkları.
olmadı, sen taşıyamadın
ve fazlalıkları usulca aşağıya attın...
gereğinden fazla irtifa kaybetmiştik.
yardım çağrılarına yakınlarda ki kulelerden cevap gelmemişti.
ve sen kalbine ağır geleni bıraktın.
gittin...
yaşayabilmen için gerekenleri aldın,
beni bıraktın.
gittin...
....
bıraktığın yerdeyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder