15 Nisan 2014 Salı

sorgu odası!

dokunsam kafiye olacaksın.
korkuyorum,
okuyan herkes çok beğenecek.
susarsam eğer,
hafifletici sebepler göz önüne alınarak,
sürgüne gönderilecek kelimelerim...

biri alıp gitmiş olmalı gökyüzünü.
söylediğin her yere tek tek baktım.
her çizimine dokunup,
söylediğin şarkıların yankılandığı duvarları dinledim.
şimdi öpsem seni,
senden sonra öpeceğim kadınlara haksızlık olmayacak mı?

resimlerine dokunup,
sesinin rengini hayal ediyorum,
kör bir balıkçı gibiyim.
iğneyi takmadan oltamın ucuna,
yem veriyorum,
oltama takılanlara...
son bir şans!
tuttuklarımdan, tutulmayı öğreniyorum,
tutulduklarımdan unutmayı...

gittiğinden beri gelmeni istiyorum.
kırık kameran ve önce buruşturulup
sonradan acemice düzeltilmeye çalışılmış,
gri renkli çizimlerinle.
gelirsin diye hala,
boş bir satır saklıyorum,
her yazdığım şiirin mısraları arasında...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder