9 Nisan 2014 Çarşamba

gitme dememle kalsan ne olur!

gitmelisin şimdi!
karnımın ağrısının tek zanlısı.
dinlediğim her şarkının gizli öznesinde seni bulduğum için,
edebiyat hocam kızıyor bana.
gittiğinden beri sana akıyor aklım,
gelirsin diye durduruluyor zaman.
gelmezsin diye kızılaydan yardım talep ediliyor,
uzun zamandır bu ülkenin ihtiyaçlarına tanrı bakmıyor,
baktığı yerlere insan gitmiyor...

canım yanıyor,
kalsaydın diye söyleyemediklerim,
gittikten sonra yüreğime ağır geliyor.
şimdi ardından seslendiklerim,
yutkunurken boğazıma takılıyor.
yorgunum yıllardır yalnız yaşamaktan.
inandım işte söylediğin her söze,
kal biraz daha!
yalan söyliyeceğim sana,
oyun oynayacağım,
rol yapacağım,
kandırıcağım seni,
ama ne olur kal!

inandığın inanmadığın,
duyupta duymazdan geldiğin,
görüpte gözlerini kapadığın,
giderken aklını bıraktığın ben...
sevgilin!
şimdi başını o soğuk yastığa koyduğunda uyumuyorsun.
dudaklarını ısırıyorsun beni düşünürken,
avuçların terliyor özlerken.
bana geleceksin diye,
tenin kıpır kıpır...

sesini duymayı özledim ben.
söyleyemediğin her sözün sorumluluğunu alıyorum,
soylediklerinin hükmünü.
gelirsin diye açık bırakacağım dudaklarımı,
gelmezsin diye sigortalattıramadım aklımı.
şsimdi sen diye karanlığa sarıyorum düşlerimi,
duyarsın diye rüzgara fısıldıyorum,
aşk diye inlemelerimi....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder