20 Mart 2014 Perşembe

yeniden

neredesin?
sen adını bilmediğim kadın.
kelimelerini beklediğim
okuduklarımla yeni dünyalarda uyandığım kadın...

sabırsızlığım damarlarımda durmuyor.
canım sıkılıyor.
gelsen,
hissetsem yeniden.
okudukça başka bir şey oluyorum,
okundukça başka bir şey.
nasıl bir şeysin ki sen,
dün geceden beri her saatin altını kalın çizgilerle çiziyorum,
anlatamıyorum.
korktuğum oldu işte,
bu sehir bile şimdi bana büyük görünüyor.
canım yanıyor,
varlığının anlamını bilmiyorken,
yokluğunun çaresizliğiyle eziliyorum.
geleceksin d`mi?
bu tuhaf hayatın kafiyesiz güzelliklerinden biri mi olacaksın?
yoksa
hayat diye yazdığımın kısa bir özeti mi?
bildiğim, gördüğüm, duyduğum her şeyi inkar etmeye hazırım...
ya sen nasılsın?
yeni bir sevdanın kırıklarına nasıl dayanırsın?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder