4 Mart 2014 Salı

3. tekil şahsın yalnızlığı!

bana demiştin ki artık O bitti!
O yok demiştin...
ben de sana demiştim ki,
sana ilk geldiğinde bütün yelkenlerin suya inecek.
yine aynı,
yine aynı olacak,
hep olacak!
baksana,
yıkılmışsın sen görmüyor musun?

kendine yalanlar söyleyebilirsin,
ama bana söyleme!
bana bahaneler uydurmak zorunda değilsin.
beni kandırmak zorunda değilsin.
seni, senden iyi tanıyorum.
çünkü sen de tüm diğer kadınlar gibisin!
bunu sana milyon defa söyledim
ama bana inanmadın...
o herif sana yıllar sonra gelse,
sen yine ona gidersin.
bütün kadınlar aynısınız..
benim gibi salakları kullanırsınız,
sonra bir umuda deüişirsiniz.

şimdi yıkılmışsın.
bana ihtiyacın olmalı.
sarıl bana,
öp beni,
işin bitince,
gitmeden üstümü ört ne olur,
çok üşüyorum yalnızlığımda...
hala çok yalnızım...
hep yalnızdım,
çünkü her kadın,
senin gibi, biraz daha eskitti beni...
her kadın senin gibi,
beni biraz kullandı
sonra,
meşgule düstü telefonları...
ardından aradığım numaraya ulaşamamaya başladım.
sonra her zamanki gibi,
O adam kadını terketti
ve kadının telefonları yine açıldı...

ben O`ydum!
haklısın O'nun yokluğunda
O'nun boşluğunu doldurabilecek,
en iyi bendim...
adım gibi biliyordum ki,
ispatladın!
bir umuda değiştin beni...
her zaman değişeceksin.
O'nun bir anlık hayaline,
satacaksın kalbimi...

sonra kalkmış bana soruyorsun,
kim olduğunu...
sonra kalkmış benden hesap istiyorsun,
sana karşı ne hissettiğimi...
adım gibi biliyordum.
o gelince, bırakıp gideceğini...
oldu işte,
bir umuda değiştin beni.
şimdi yıkılmışsın,
yüzün gözün ıpıslak!
sarıl bana,
öp beni,
canımı al...
zaten bunu icin var.
hadi rahat ol,
sana sunuyorum,
al beni,
ne yaparsan yap!

daha acımasızım değil mi?
onun yanında...
belki de benim canımı,
O'nun canını yaktığından,
daha çok yakıyorsundur,
farkında mısın?
daha geçen gün söylediklerini hatırlamıyor musun?
sana soylediklerimi hatırlamıyormusun?
bana bitti demedin mi?
ben de sana asla bitmez demedim mi?

sana nasıl güvenirim?
Allah aşkına söyler misin?
her dakika gideceğini beklerken,
sana nasıl bağlanırım?
ne zaman telefonun çalacak?
ne zaman onu göreceksin?
ne zaman aklına düşecek diye düşünürken,
al işte,
ispatladın...

ben, sadece önemsediğim zaman kadınım derim.
daha önce duymadın benden bunu.
çünkü hep içimde şüpheyi taşıdım ben.
hep gideceğini bildim,
hep gittiniz çünkü!
hep yıkılacağımı bildim ben,
her fırsatta yıktınız çünkü...

söylesene,
O Allah'ın belası herif yarın gelse sana olmaz diyemezsin.
O Allh'ın belası gelip alsa seni,
gitmem diyemezsin!
beni kullandın,
ama bunun farkında bile değilsin.
hala içinde taşıyorsun umudunu.
sen hala O'nun aramasını bekliyorsun,
hala O'na yazmaktan bahsediyorsun.
bir adam böyle silinmez!
bir adamı böyle yok edemezsin.
kafanda büyütürsün sadece.
sen hala onu yapacağım,
bunu diyeceğim,
öyle olacak diyorsun.
yalan!
sen hala umut besliyorsun içinde görmüyor musun?
ne yazacaksın adama, ne söyleyeceksin?
neden söyleyeceksin?
neden ona bir şey anlatacaksın, neden?
sana karşılık versin diye mi?
seni anlasın diye mi?
sen bu adamı sileceksen,
ne gerek var bunlara?
basitsiniz işte!
düşündüklerinizi uygulayamıyorsunuz, işinize gelmiyor...
her kadın, vazgeçemediği adam için,
senin yaptığını yapıyor.
sen hala O'na gidiyorsun,
O'nu düşlüyorsun,
O'na yazıyorsun,
benimle sevişirken bile,
ona dokunuyorsun sen!
ötesi yok...

O adam iki ay evvel de kaldıysa,
şimdi kim yıktı seni?
söylesene, simdi sen kiminle konuşmak istiyorsun?
iki ay önceyle mi konuşacaksın?
yalan!
oynama bana.
sen hala öluyorsun onun için,
ben yokluğuna sarıyorum ruhumu...
ağlamıyorum artık.
dökülen yaşlar yüzümü yakıyor,
dokunan ellerin içimi...
sus!
yalan bunlar...
senin ağladığın bir başkası,
ağdalı yalanlarını söylediğin benim...
senin iç çektiğin bir hayalin kurgusu,
elinde ki bıçağı sapladığın sırt benim!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder