7 Ekim 2013 Pazartesi

uykusuzluk!

günahkarlığım,
üstüne ekleniyor yalnızlığımın.
ne çok hatalar yapıyorum,
hesabı nerede tutuluyor?
şimdi yazıp yazıp sana boşalacağım.
senin haberin bile olmadan,
sana yeni bir çocuk doğuracağım.
aklım fikrim yorgunluğumda.
damarlarım çatlıyor susuzluktan.
sokaklarında kaybolduğum şehrim
gel desen gelirdim!
sen başka sevdaların koynunda.
sesin çıkmadı,
çağıramadın beni.
sus desen,
yazmazdım
kapanırdı bu parmaklar dudaklarıma...
yazık sevgilim,
dokunma desen,
yatmazdım yanında
silinirdi şehvet dolu satırlarım
kirli beyaz sayfalarda...
yutkunamadıklarım boğazımdan geri geliyor.
ömür dediğim
yarısında noktalanmış,
bir türlü kafiye tutmayanlarım.
susamadım diye yorma beni!
ben hala sen yoksan her sabah
uyanmakta zorlananlardanım.
tutulduğum histeri krizlerim,
onları da çıkartırsan kanımdan,
hiçliğim...
bir başka sabah
başka bir kız çocuğunun ellerindeyken ellerim,
ertelenmiş bir mutluluğu çalıyor saatler...
zamansız uyandırılmış
oysaki
n'olurdu
bir on dakika daha uyuyabilseydim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder