18 Ekim 2013 Cuma

delilik bu!

03:27
sabah olmuyor mu?
bana mı öyle geliyor...
zaman gecmiyor mu?
ben mi istemiyorum bunu...
sen yok musun?
oysa ben böyle planlamamıştım.
aklım almıyor mu?
hangisi daha zor,
sensiz zamanın durması mı,
sensiz yaşıyor olmak mı?
sözler nereye gitti?
mırıldanılan kimin şarkısı?
kırılacak mı inceldiği yerden,
dayanır mı bu sevda yokluğuna?
pişmanlıkları uc uca ekleyip,
sana yol yapıyorum.
sana varmıyorsa
bu benim yoksulluğum.
gelirsin diye
yüzüm gözüm tertemiz.
öyle zordu ki son dakikalar bitecek diye...
tutmaya calıştım zamanı
avuçlarım kanarken...
nasıl dokunabilirdim sana az sonra,
gideceğini bilirken...
nasıl öpebilirdim dudaklarını,
nasıl sarılırdım?
ellerini kaçırırken ellerimden,
nasıl aklım alırdı bunu?
sen giderken,
sanki birşey olmamış gibi
hayatıma devam etmeyi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder