25 Temmuz 2015 Cumartesi

umarım uyuyorsundur şimdi...

sana yazmam gerekenleri biriktirip
şiir yapıyorum
belki de böylesi kolayıma geldigi içindir
alamayacağım cevapları sormak yerine
ortaya bırakıyorum
ne beklediğimi bilmiyorum aslında
ama beklemediğim bu boşluk
beni alıştırdıklarını anımsayıp
büyütüyorum kendimi
kendi gözümde
oysa senden önce nasıl da rahattım
bir bok olmamanın verdiği huzurla
oysa senden önce de beklentilerim vardı
gece olsun da bırakayım kendimi satırlara
sabah olsun küfür kıyamet uyanayım
tükenene kadar yorayım kendimi
onunla bununla konusayım
ertesi gün unutup söylediklerimi
yeni baştan atayım kendimi hayatımın boşluğuna
tutacak kimsenin olmadığını bilerek
sonra sen çıkıp karşıma
sadece dur! dedin
savrulup durma artık yeter!
bırakma kendini bu kadar
yüzüme vurdun çaresizliğimi
çaresizliğim hoşlanmadı bundan
konforuna alışmışken yalnızlığın
bağlanmak korkusu ardına sakladı beni
korku sindikçe satırlarıma
kaçacak yer aradım kendime
kaçmak her gün biraz daha
yorarken beni
öfkeme esir düştüm
sana sarıldıkça kendi derinime çektim
sana sarıldıkça
neyse... 
umarım uyuyorsundur şimdi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder