7 Mayıs 2014 Çarşamba

tam ortasındayım...

zamanının ötesine geçmiş kehanetler gibiyim.
ne şimdi inanılıyor,
ne de sonra anımsanacak.
duyup abartanlar taşıyamayacağım sıfatlar yükleyecek adımın önüne.
susup görmezden gelenler
vicdani bir hesaplaşmanın eşiğinde.
uzun süredir öngöremediğim için olacakları,
hazırlıksız yakalanıyorum.
zamanından önce dünyaya gelmiş olmanın sabırsızlığı bu olmalı,
uzun süreli planlar yapamıyorum...

ne, bir kadına ait olacak erkektim,
ne de kadınsız yaşayabilecek kadar büyümüş.
ne bir parçası oluyorum büyük tasarımın,
ne de beni çıkartınca tasarlanan sorunsuz çalışabiliyordu.
ne tanrısına iman eden bir kul olabildim,
ne de lanetlendim!
yapmamam gerekenleri yazdığım için...
bir süredir beklemeye alıp kalbimi,
arayan numaralara meşgul tonu veriyorum.
sesli kayıt sistemlerinden sıkıldım.
artık arayanlar ulaşamasın istiyorum...

görev başındaki melekler kadar umursamaz bir tavırla,
geziyorum bu dünyayı.
görevini bitirmiş bir fani kadar çaresiz,
yeni dünyaya gelmiş bir bebek kadar özgür.
tadını bilmediğim zevklerin sevdalısı olmuş,
tutulamayacak vaatlerin kölesi.
anlayamamaktan değil,
anladıklarımdan vazgeçememekten korkuyorum artık.
farkedilmemekten değil,
farkedildikten sonra,
sıradan bir fani gibi
hayatıma devam edememekten...
ne taşıyamıyacağım sıfatlar üstlenmek istiyorum,
ne de taşıyabileceklerimi göstermek...

bir süredir kafiye kurmakta zorlanmamın nedeni,
plansızlığımın ötesine geçmiş olması varlığımın.
içine sığamadığı için ruhumun,
öldürmesi gibi
bedenimi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder