14 Mayıs 2014 Çarşamba

benimle kal!

günlerdir briktiriyorum yaşadıklarımı
ne buzlukta saklanıyor,
ne de güneş ışığından uzakta,
rutubetsiz ortamlarda.

benimle kal!
yine benimle ol, yanımda kal derken gecenin yarısı,
ve boşalan gözlerimden yaşlar,
soyleyemediklerim kadar canım yanıyor,
biriktirdiklerim kadar suçluyum,
hatırladıklarım kadar hafifletici nedenlerim var...

kıvrıldığı yerden yırtılıyor sevda şiirleri.
ve yırtıldığı yerde haritanın yönümü kaybediyorum.
ne geleceği değiştirebiliyorum geçmişe bakıp,
ne geçmişimden utanıyor,
şimdiki zamanda açıklayamadıklarım.

benimle kal!
boşalan gözlerimdeki yaşlar.
ben konuşsam alıp başımı gidecektim.
kalmak,
içinden çıkamadığım, bir türlü çözemediğim,
iki bilinmeyenli denklem...
benimle kal!
yine benimle ol.
boşalan gözlerimdeki yaşlar,
ben konuşsam adını verecektim,
içime kapandı,
bildiğim butun kapılar.

benimle kal!

yirmi beş dakikalık bir sevdaydı bizimkisi.
benim nefesim yettiğince,
senin sabrın.
yirmi beş dakikalik bir şiir gibi,
benim kelimelerim, senin bir türlü
varlığımla yetinemeyeşin...
ne çok parantez açma gereği hissettik biz yaşarken,
açıklamalar bulmak yerine.
ne ben sana git diyebiliyordum,
ne sen bana kal...

benimle kal!
yine aklımı başımdan al,
tenimdeki bütün tuzun hesabını sor.
damağımdaki kuruyan nefesin,
nefesim,
ciğerlerime çekemediğim,
sen olmadan,
bir türlü bu hayatı kabul edemeyişim...

benimle kal!
ne toplanabilir anıların bu kadar çabuk,
ne de izleri çıkar yıkayınca tenimden,
ellerinin...
benimle kal!
izin ver hazırlayayım aklımı bu kayba
ve kalbimi,
nefessiz her yeni güne
ve yak yeminlerimi,
benimle kal...

eskisi gibi,
boşalan gözlerimdeki yaşlar,
ben konuşsam,
sevdiğimi söyleyecektim.
aklımda bir türlü anlam yükleyemediğim kaçamak boş bakışlar.
benim için sakladığın öpüşlerin,
başka dudaklara bu kadar mı yabancıydın sen?
kadınım dediğim kız çocuğu,
bu kadar mı bağlandın bana?
sevgilim dediğim,
sevgilim dediğin,
sevgi dediğin,
bu kadar mı bendeydi?
ben sende...
bunca yıldan sonra,
aynı suçun ortağı,
farklı bedenlerde...
bir gece yarısı aşkın kaçamağı.
inkar edip dursan da,
damarlarında akıp duran benim kanım,
benim damarlarımda ki
senin yalanların...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder