1 Şubat 2015 Pazar

cesaret verme bana!

hiçkimsenin herşeyi olmayın.
sonra herşeyinizi istiyorlar sizden...

alkolu bırakmamı isteme benden,
bırakırsam eğer,
seni de bırakırım....
ölümden vazgeçmemi isteme benden,
yaşarsam,
senden de vazgeçerim...

bu kadar açken kadın bedenine,
seni çağıran ve bekleyen bir kadını nasıl bekletebilirsin?

geleceğin ve getireceklerinin amk! deyip,
bırakabilirmisin kendini
şehvetin kollarına?

bu bir yangın...tam ortasında kaldım....

şimdi bir kadının koynuna gidiyorum...
günahsa bu beni suçlasınlar,
en sıcağında cehennemin
beni yaksınlar!

tanrı,
görmemiz için göz verdiyse,
konuşmamız için dil verdiyse,
neden sevişmek günah olsun?
sevişecek güç verdiyse....

yazabilme yeteneğini verdiysen,
aşık olduğum için
nasıl suçlayabilirsin beni?

sarhoşum,
alkol kokarken nefesim,
yine de istermisin?
tenimi teninde...

sabahında inkar edeceğim,
gecenin koyusunda,
alırmısın beni?
içine....

sevmek büyük adamların işi
sevilmek,
büyütür mü beni?

bekliyorsun
sana gelmediğim için kızıyorsun belki
gelirsem affedermisin beni?

susuyorsun
razı olduğun nefesim
değmemiş ellerim göğüslerine
yine de
iç çekişlerimden hissedebilirmisin?

istiyorum ulan!
yakıp teninde mecusi ateşlerini
şeytanın istediği
benim bağlandığım
bekliyorsun
direniyorum yokluğuna

dizlerimin üzerinde
zırhım darmadağın
kan içinde
sesim yorgun
kelimelerim isyankar
bu gece senin olmak istiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder