3 Mart 2017 Cuma

gel desen, gelirdim...

gel desen
gelirdim
belki ilk defa
eşitliğin diğer tarafından benim olmadığım bir denklemin
çözümüyle uğraşıyorken
dışarıdan bakıyordum sana
sıkıntıların ve çaresizliklerin karşısında
danışılması tavsiye edilmeyen
hurafelerle dolu kocakarıydım
objektifliğini kaybetmiş bir yargıç
ne söylesem seni yargıladığımı sanıyorsun
üzerime giydiğim bu cübbenin
ehemmiyeti yok
mahkeme huzurunda ettiğim yeminlerin
yalanlarımı dar ağacına çekipyakıyorum
kırılacak kalem yok
ben onları kendi vicdanımın yargılamasında bitirdim...

gel desen
gelirdim
sesinde heyecanın yoktu
kalbin hızla çarpmadı geliyorum dediğimde
geçerli mazeretlerin gölgesinde
haklısın diyordum
ne çok zorladım seni
nasıl da üzerine geldim her zayıflığından
kelime oyunlarımla,
şizofrenik kurgusallığımla
istemesen söyler dedim kendime
sustun
elimde otobüs biletim
neresine gideceğim o şehrin?
gitsem de ne olacak sanki?
o yanıma gelecek mi?

gel desen
gelirdim
hazırlanmış zamanından önce bavulum
seninle uyumak hayalim kurulmuş
uyanınca nerenden öpsem?
yok öpmesem,
kalkıp kahvaltını hazırlasam...
yatağına getirsem
gözlerin açamıyorsun hala
gülümsüyorsun
sığmyor içim içime
sanki yanlış biçilmiş ruhum bedenime
haklılar ama
senin olacağını hesaplamamışlar
benim  bilemediğim gibi
o değil de,
beş saat sonra yanında olacaktım ya
şimdi o aklıma geldi
bir saat sonra uyanıp yola çıkacaktım
nasıl bir heyecan
nasıl bir özlemek kokunu sana sarıldığımda
ürkecektin belki
ilk dokunuşuma kadar
çekilip bir köşeye
kendini ikna edecektin
sonra usulca sokulup
kokumu çekecektin içine
sana sarıldığımda
gökyüzündeki mor bulut yatağımıza çıkacaktık
sıyrılıp hayatın olmazlarından...

gel desen
gelirdim
sustun
sessizlik
etkisi hafifletilmiş 'gelme'der gibi
kabul ediyorum
ansızın istedim seni
öyle değil aslında
hep istedim de ilk defa
o an tutamadım kendimi
gel desen
yakardım döneceğim yerleri
belki bunu istemedin
belki beni
gel desen
demedin
sustun
ben yola çıkacakken şimdi
sensiz uyuyacağım
benle uyumayı aklından çıkardın mı?
yoksa gel derdin
sustun
geçerli mazeretlerin vardı
hak verdim sana
sonra ceplerimi yokladım
senden vazgeçmemek dışında
sana verecek birşey bulamadım
sen de zaten bu yüzden sevmedin mi beni?
herkes giderken
durup bekledim seni
bana gel diye değil,
beklediğim sensin diye....

gel desen
gelirdim
seni öpmek sana dokunmak sana sarılmak için değil
gel desen
gelirdim
istediğin için
sustun
canın sağolsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder