11 Şubat 2014 Salı

ille de bu gece gelmelisin!

ille de bu gece gelmelisin!
ben yıldızlardan topladığım çiçekleri,
dizmeliyim yoluna.
sen,
benim ülkemin kraliçesi edasıyla
süzülmelisin...
ilk kez kendimi bırakmalıyım aşkın kucağına...
kaygısızca...
yarının hiçbir önemi olmamalı.
ne yaşayacaksak bu gece yaşamalıyız.
sadece bu gece...
başka bir gece değil,
ille de bu gece.
gelmelisin ki,
ne varsa gitmeli bende başkalarından kalan.
unutmalıyım geçmişimi.
bir tek kötu hatıra bile kalmamalı zihnimde.
bir fırtına kopmalı,
bir kasırga savurmalı arkamızda kalanları...
bu gece diyorum,
anla beni!
zaman en büyük düşmanımız bizim.
ertelemek
bu aşka yapabileceğimiz en büyük hainlık.
neredeysen,
kiminleysen,
bırakıp gelmelisin her şeyi.
her adımın bin yıllık hasretimizi dindirmeye doğru atılmalı.
sen yürüdükçe ben o büyünün esiri olmalıyım.
say ki yaşayacağımız son gece bu.
say ki, bir daha ne sen,
ne de ben
gözümüzü açamayacağız yenı güne...
bir tek gecemiz var
ve  o bu gece.
bu bilinçle gel,
bunu bilerek gel...
geceyi aydınlatan
tek ışık sen olacaksın.
yapay ışıklar senın doğallığını yok etmesin diye
kapalı kalacak gözlerim
karanlığa alışacak
ve ben görmek istediğim tek şeyi,
seni göreceğim...

bu gece uzun uzun bakmalıyım
gözlerinin içine.
orada sevdayı,
orada hayatı,
orada özgürlüğü görmeliyim.
kaybolup gitmeliyim derinliğinde.
sonra deli bir sevişmenin içinde bulacağız kendimizi.
yüreklerimiz tek bir kalp gibi atmalı.
hızlı hızlı...
tenlerimiz erimeli birbirimizde.
öpüşler,
sevişler hiç bitmemeli,
yorgun düşmeli bedenlerimiz.
son nefesimizi verirmiş gibi sevişmeliyiz...

bu gece dedim ya,
hangi mevsimde olduğumuzun önemi yok.
çiçek kokularının,
toprak kokusuna karıştığı bir baharı istiyorsan
öyle olacaktır gecemiz.
ya da lapa lapa yağan
beyaz bir kar istiyorsan
pencereden onu göreceksin.
biz yaratacağız mevsimleri.
kendi mevsimlerimizi kendimiz yaşayacağız.
ikimiz de severiz geceyi ama
bu geceyi daha çok seveceksin.
bu gece hayatımızın
en önemli gecesi olacak.
bize ait olacak.
kimse bilmeyecek,
kimseye anlatmayacağız.
biz yaşayacağız,
biz paylaşacağız
ve biz
taşıyacağız
ömrümüzün son anına kadar.

bu gece bir aşk nasıl yaşanırsa
öyle yaşanacak.
bir aşk nasıl biterse
öyle bitecek.
ama gel!
bu gece gel!
sadece bu gece...
ille de bu gece!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder