3 Kasım 2013 Pazar

suç ve ceza

bu bir imtihansa,
kaldım ben!
önümde ki boş kağıda imzamı atar çıkarım.
bu bir soruysa,
cevabım ben!
üstelenirse susar,
kabullenirim...
bu bir suçlamaysa,
üstlenirim ben!
bütün suç aletlerinde parmak izlerim...
bu bir günahsa,
işleyenim ben!
yaşadığım hayat en büyük cehennem...
bu bir yalansa,
tek gerçeğim ben!
görmezden gelindikçe kendine içlenen...
bu bir rüyaysa,
kendimdeyim ben!
gözlerimin kapandığına aldanma sen...
bu bir komploysa,
plan dışıyım ben!
beklentilerinin ötesinde...
bu bir yaraysa,
irin doluyum ben!
kesip alsan acımam...
bu bir kabussa ,
uyanığım ben!
sarsıp durma yakalarımdan...
bu bir sevdaysa,
kafiyeyim ben!
devrik cümlelerin en ukalası...
bu bir meydan okumaysa,
asiyim ben!
çıkılacak butün dağların efendisi...
bu bir yenilgiyse,
en şereflisiyim ben!
tarih boyunca unutulmayacak efsanesi...
bu bir tedaviyse,
rededeniyim ben!
zincir tutmaz boynum...
bu bir çözümse,
denklemin bilinmeyeniyim ben!
matematik dahileri yeniden kursun...

bu bir itirafsa,
suçluyum ben!
cezam,
idam olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder